Jangan lupa Follow Ku

السبت، 17 ديسمبر 2011

sebuah pengharapan

ya tuhan...
sesungguhnya aku hamba yg lemah..perlu berpaut pada dahanMu.
terkadang terasa perit ujian itu..aku jatuh tersungkur..tidak ada siapa yg menghulurkan tangan..
tapi jauh dari sudut hatiku aku tahu aku ada Engkau..
bagaimana aku perlu meluahkan segala kegelisahan dihati?
terkadang aku juga tertanya2 kenapa jalan hidupku sebegini?
i.Allah disebalik ujian itu ada hikmahnya sepertimana tuhan turunkan hujan yg lebat..tp selepas itu Dia anugerahkan pelangi yg indah..
jgn pernah berputus asa,pasti ada jalan keluarnya..
kebahagiaan itu ada pada org yg pernah merasa derita..

dekatkan diri pada Allah,mengadulah setiap sesuatu pada DIA..Dia maha mendengar,maha mengetahui..maha mengasihani...berdirilah seperti sediakala..insyaAllah tuhan juga akn menghadiahkn kita pelangi yg indah..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق