Jangan lupa Follow Ku

السبت، 17 ديسمبر 2011

dialog siang dan malam..

malam:sudikah kau bersama aku??
siang:mmg telah lama aku impikan itu cma aku malu menyatakannya..
malam:kenapa kau menyukai aku??
siang:sbb kamu indah,cntik dan tenang..kamu punya bulan,bintang bhkan pngguk yg sntiasa setia..aku xspt kamu,hnya punya mentari yg ingin menerangi bumi manusia..
malam:tp aku ttp suka kamu,aku ingin brsamamu merasakn keperitan mnahan mntari smata2 utk mmberi mnfaat kpd mnusia
siang:drjat kita berbza,aku tkut kmu xsnggup mnghadapi kpanasan khidupnku yg sntiasa mnhan air mta dmi mnusia dan aku xmahu terluka
malam:tidak!!!aku ingin bersama kmu mnyusuri jln mencari redhaNya..
siang:snggupkah kamu kehilangan bulan,bintang dan pungguk yg mewarnai khidupanmu??
siang:sanggupkah??
suasana menjadi sepi..sesepi sebelumnya.....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق